Pátek 10. 11. v 17.30

Data-Driven Design

Data jsou všude kolem nás, což je zároveň dobře i špatně. Dobře, protože je potřebujeme. Špatně, protože jich je jednoduše příliš mnoho a nevíme, kde začít. Jde o jeden z hlavních důvodů, proč marketingové týmy v dnešní době tápou, ale nemusí to tak zůstat napořád. Seznamte se, přichází Data-Driven Design (3D). Jedná se o Oliho užitečný evidence-based framework, který marketérům, designérům a copywriterům umožní zrychlený přístup k datům, které skutečně potřebují. Navrch Oli přidá proces, který vám umožní pochopit, jak na základě zmíněných dat činit dobře informovaná rozhodnutí.

Oli Gardner

Co-founder | Unbounce


Řečníky z Unbounce zveme moc rádi, mají totiž obdivuhodnou schopnost přetavit své hluboké znalosti problematiky CRO ve strhující přednášky. Oli je v této disciplíně mistr – na předminulém Festivalu sklidil ovace za nejlepší přednášku roku, takže se máte rozhodně na co těšit!

3 věci, které jste možná nevěděli

Už třikrát mě málem zabil bizon.

V roce 2010 jsem seriózně zvažoval, že se přejmenuju na 'Landing Page', kvůli výhodám z hlediska SEO.

Narodil jsem se na severu Anglie a v mých 10 letech jsme se přestěhovali do Skotska. První den ve škole mi spolužáci rozbili hlavu o kámen a řekli 'Vítej ve Skotsku'. Tehdy jsem se nesmál, dneska už ano.

Děkujeme našim partnerům

taste
inveo
dzinga
ecomail
vivmail
h1
alza
sitecore

Mediální partneři

medialni-partner-01
medialni-partner-02
medialni-partner-03
medialni-partner-04
medialni-partner-05
medialni-partner-06

Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX