Čtvrtek v 10:00 (dopolední)

Ultimátní dashboard pro e-shopy v PowerBI

Jazyk školení: Čeština | VŠEM, Mapa

1 000,00 Kč (bez DPH)

Jan Mayer

Business & Development | Dataweps


Honza vede v Dataweps vývoj datových nástrojů pro online retail a stará se i o to, aby o nich e-shopy co nejvíce věděly. Soustředí se především na TrendLucid pro analýzu konkurence a Beed pro automatické bidování na cenových srovnávačích. Ve volných chvílích učí analytiku na MUNI a školí PowerBI.

Proč jít na školení?

Pobavíme se o tom, jaké metriky mají pro e-shopy smysl a proč byste je měli sledovat.

Řekneme si něco o výhodách nástroje Microsoft PowerBI.

Naučíme se správně napojit zdroje dat do PowerBI, abyste opravdu sledovali, co chcete.

Připravený dashboard se naučíte upravit k obrazu svému.

Co se naučíte?

Naučíte se přemýšlet nad svými metrikami a měřit je v nástroji Microsoft PowerBI. Do již připraveného dashboardu budete umět napojit zdroje dat a tento dashboard si případně upravit tak, aby ukazoval ty metriky, které vás zajímají.

Potřebné znalosti

Měli byste mít přehled o marketingovém mixu a byznysové strategii vašeho e-shopu. Analytické myšlení a přístupy do firemních systémů či marketingových toolů jsou rozhodně výhodou.

Doplňující informace

Po školení dostanete Honzou vytvořenou šablonu dashboardu k dispozici.

Další školení z odpoledního bloku

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX