Nestačí dělat reklamy, které jsou “jen” dobré, to už všichni víme. V rámci přeplněného prostoru médií i reklamy musíme excelovat, chceme-li uspět. Obvyklé metody testování reklamních kampaní nám sice mohou pomoci eliminovat ty nejslabší koncepty, ale často nedokáží poradit, jak být ještě lepší. Výzkumné nástroje založené na principech neurovědy v tomto ohledu nabízejí zajímavou alternativu – dokáží nejen rozlišit dobré či špatné reklamy, ale také přijít s jasnými návrhy na podstatné zlepšení. Tyto metody staví na nesmírném množství akademických výzkumů z posledních několika desítek let a jsou přizpůsobeny pro komerční použití. V Bradleyho přednášce se dozvíte o výhodách, které mají metody založené na neurovědách oproti konvenčním řešením, naučíte se bezpečně rozeznat šarlatány a dočkáte se i případové studie. Tato přednáška vám umožní nahlédnout o něco hlouběji do mysli spotřebitele – i té vaší.
Director Neuroscience Europe | Nielsen
Není těžké narazit na neuromarketingového šarlatána. Dr. Vines má ale k podobnému označení pořádně daleko – vede totiž Neuroscience tým v Nielsenu, jedné z nejrespektovanějších výzkumných agentur na světě. Podělí se s vámi o výsledky nejpokročilejších spotřebitelských výzkumů a přidá několik šťavnatých případovek.
Hraje na saxofon a miluje improvizaci.
Jeho láska k hudbě jej nasměrovala k odbornému výzkumu hudby a emocí z hlediska kognitivní neurovědy.
Nyní mimo jiné pomáhá značkám vybrat tu správnou hudbu pro jejich reklamní a brandbuildingové kampaně.
Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz