Data jsou všude kolem nás, což je zároveň dobře i špatně. Dobře, protože je potřebujeme. Špatně, protože jich je jednoduše příliš mnoho a nevíme, kde začít. Jde o jeden z hlavních důvodů, proč marketingové týmy v dnešní době tápou, ale nemusí to tak zůstat napořád. Seznamte se, přichází Data-Driven Design (3D). Jedná se o Oliho užitečný evidence-based framework, který marketérům, designérům a copywriterům umožní zrychlený přístup k datům, které skutečně potřebují. Navrch Oli přidá proces, který vám umožní pochopit, jak na základě zmíněných dat činit dobře informovaná rozhodnutí.
Co-founder | Unbounce
Řečníky z Unbounce zveme moc rádi, mají totiž obdivuhodnou schopnost přetavit své hluboké znalosti problematiky CRO ve strhující přednášky. Oli je v této disciplíně mistr – na předminulém Festivalu sklidil ovace za nejlepší přednášku roku, takže se máte rozhodně na co těšit!
Už třikrát mě málem zabil bizon.
V roce 2010 jsem seriózně zvažoval, že se přejmenuju na 'Landing Page', kvůli výhodám z hlediska SEO.
Narodil jsem se na severu Anglie a v mých 10 letech jsme se přestěhovali do Skotska. První den ve škole mi spolužáci rozbili hlavu o kámen a řekli 'Vítej ve Skotsku'. Tehdy jsem se nesmál, dneska už ano.
Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz