Čtvrtek v 9:00 (celodenní)

Strategická optimalizace

Jazyk školení: Čeština | Bredovský dvůr, Mapa | Místnost Sydney

5 990,00 Kč (bez DPH)

Jan Řezáč & Jan Kvasnička

Cyril a Metoděj českého UX


Honza Řezáč je konzultant webů a pracuje pro ty, kdo nemají čas chybovat. Autor první české knihy o návrhu webu ostrého jako břitva a profesionál se stovkami úspěšných webových projektů v portfoliu. Dnes navíc školí, přednáší a založil vlastní webový rod House of Řezáč. Jeho kolega Honza Kvasnička se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.“

Proč jít na školení?

Potřebujete argumenty pro prosazení optimalizace místo redesignu.

Chcete investovat do procesu optimalizace, který skutečně funguje.

Zajímá vás, jak se správně dívat na data a jak proces optimalizace vyhodnocovat.

Chcete být partnerem své agentuře a ohlídat si její profesionalitu.

Praktické ukázky, příklady, dokumenty, checklisty a demonstrace vybraných metod.

Nahlédnete prakticky pod pokličku procesů Jana a Honzy.

Co se naučíte?

Úvod do optimalizace

KPI a životní cyklus projektu. Maslowova pyramida webdesignu. CUE testy. Primární a sekundární metriky. Výzkum > optimalizace. Mýty. Příprava organizace na optimalizaci. Optimalizační tým & nástroje.

Proces & metody

Problémy. Prioritizace. Nízko visící jablka. Praktické ukázky a dokumenty. Experimenty. Metody – A/B testy, fake door, heatmapy, dotazníky, kartičkové studie, práce s analýzou klíčových slov. Vyhodnocování.

Klíčové části optimalizace

Důvěryhodnost. Přesvědčivost. Motivace. Návrh obsahu stránek.

Chyby v použitelnosti

Použitelnost. Mobilní zařízení. UI patterns. E-commerce. Ukázky z webu účastníků. Praktické vhledy.

Uživatelské testování

Hypotézy. Scénáře. Recruiting. Realizace. Vyhodnocování. Testování v procesech.

Uživatelské testování prakticky

Demonstrace uživatelského testování na některých vašich webech. Pětivteřinový test.

Potřebné znalosti

Školení je určeno pro dodavatele a zadavatele webových projektů. Nejsou potřeba žádné speciální zkušenosti. Výhodou je, když účastník absolvoval Strategický webdesign a Strategický výzkum.

Doplňující informace

Toto školení jako jediné začíná již v 9:00.

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX