Pátek 10. 11. v 11.10

We Must Scare Our Clients

Na dnešním trhu je největší risk neriskovat – pokud tedy vašeho klienta neznepokojují kreativní návrhy, se kterými přicházíte, něco je dost možná špatně. Naší prací přece vždycky bylo táhnout klienty mimo jejich jejich komfortní zónu do končin neprobádaných, dokud se nezačnou bát o svou práci. Nikdy to nebudete mít jednoduché – s největší pravděpodobností brzo zešedivíte a začnete to přehánět s pitím. Ale pokud riskujete chytře a na základě pořádné strategie, budete na své kampaně pyšní a klienti nadmíru spokojení. Z mé přednášky odejdete s jasnou představou o tom, proč dobrá reklama potřebuje určitou míru rizika, aby uspěla.

Joe Wade

Co-founder and MD | Don't Panic


Joeova kreativní agentura Don't Panic je zodpovědná za jedny z nejúspěšnějších reklamních kampaní poslední dekády a vysloužila si množství oborových cen. Jsme moc rádi, že můžeme letošní program doplnit o tohoto veterána kreativního průmyslu.

3 věci, které jste možná nevěděli

Pořád si nejsem jistý, jak jdou po sobě jednotlivá písmenka abecedy. Byl jsem totiž nemocný, když jsme ji ve škole probírali.

Umím celkem obstojně pronásledovat celebrity – mám už například docela dost selfies s herci z Game of Thrones.

Myslím, že reklamní průmysl by se měl více politicky angažovat a snažit se udělat ze světa lepší místo k životu.

Děkujeme našim partnerům

taste
inveo
dzinga
ecomail
vivmail
h1
alza
sitecore

Mediální partneři

medialni-partner-01
medialni-partner-02
medialni-partner-03
medialni-partner-04
medialni-partner-05
medialni-partner-06

Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX