Bobova ohnivá přednáška bude rozdělena na 3 části: Digitální klam, Brandový klam a Klam věku. Vzhledem k tomu, že se jeho názory nacházejí velice daleko od mainstreamu, je dost možné, že jste podobnou přednášku nikdy na Marketing Festivalu, ani jiné konferenci neviděli. Připravte se na půlhodinku, která dost možná otřese vaším pohledem na digitální marketing.
The Ad Contrarian
Když přijde na současnou scénu digitálního marketingu, ostřílený marketér a autor uznávaného blogu 'Ad Contrarian' si rozhodně nebere servítky – nazývá ji dokonce 'Zlatým věkem bullshitu'. Těšte se na nekompromisní jízdu skrz nejčastější klamy a vysavače rozpočtů v digitálním marketingu.
Umí recitovat abecedu pozpátku za méně než 10 sekund.
Než se začal věnovat reklamě, vyučoval přírodovědu.
Když se nikdo nedívá, umí létat.
Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz