Pátek 10. 11. v 11.40

AI and Machine Learning: Implications on Business, Marketing & Analytics

Avinash svou přednášku odstartuje vlastní širší definicí umělé inteligence a vysvětlí, proč je přesvědčen o tom, že se nacházíme v neskutečně vzrušující době. Jeho přednáška hledí daleko kupředu a uvede na pravou míru spoustu zmatků, které v odvětví panují. Avinash se také podělí o svou vizi budoucího vývoje a nabídne spoustu užitečných tipů, jak se na něj připravit – ať už z hlediska businessu, marketingu nebo analytiky.

Avinash Kaushik

Digital Marketing Evangelist | Google


Avinashe snad ani nemusíme představovat. V roce 2014 uchvátil publikum Festivalu svým See, Think, Do, Care frameworkem a letos se vrací se zbrusu novou přednáškou. Svou laťku očekávání můžete s klidným svědomím nastavit pořádně vysoko!

3 věci, které jste možná nevěděli

Moje nejoblíbenější forma cvičení je jízda na kole, za den obvykle ujedu 20 kilometrů.

Moc rád pomáhám své ženě na zahradě. Minulý rok jsme vypěstovali přes 700 kilo různých druhů ovoce a zeleniny!

Sedím ve správní radě charity Health For The World, která lékařům ve více než 20 zemích usnadňuje přístup k nejpokročilejším znalostem a dovednostem skrze moderní technologie.

Děkujeme našim partnerům

taste
inveo
dzinga
ecomail
vivmail
h1
alza
sitecore

Mediální partneři

medialni-partner-01
medialni-partner-02
medialni-partner-03
medialni-partner-04
medialni-partner-05
medialni-partner-06

Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX