Na dnešním trhu je největší risk neriskovat – pokud tedy vašeho klienta neznepokojují kreativní návrhy, se kterými přicházíte, něco je dost možná špatně. Naší prací přece vždycky bylo táhnout klienty mimo jejich jejich komfortní zónu do končin neprobádaných, dokud se nezačnou bát o svou práci. Nikdy to nebudete mít jednoduché – s největší pravděpodobností brzo zešedivíte a začnete to přehánět s pitím. Ale pokud riskujete chytře a na základě pořádné strategie, budete na své kampaně pyšní a klienti nadmíru spokojení. Z mé přednášky odejdete s jasnou představou o tom, proč dobrá reklama potřebuje určitou míru rizika, aby uspěla.
Co-founder and MD | Don't Panic
Joeova kreativní agentura Don't Panic je zodpovědná za jedny z nejúspěšnějších reklamních kampaní poslední dekády a vysloužila si množství oborových cen. Jsme moc rádi, že můžeme letošní program doplnit o tohoto veterána kreativního průmyslu.
Pořád si nejsem jistý, jak jdou po sobě jednotlivá písmenka abecedy. Byl jsem totiž nemocný, když jsme ji ve škole probírali.
Umím celkem obstojně pronásledovat celebrity – mám už například docela dost selfies s herci z Game of Thrones.
Myslím, že reklamní průmysl by se měl více politicky angažovat a snažit se udělat ze světa lepší místo k životu.
Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz