Churn. Odpad. Ať už tomu říkáte jakkoliv, určitě to znáte. Ten dlouhý, bolestivý proces (nekonečného) rozhodování, ať už jde o vaši customer value proposition nebo ladění copy na webu. Každý má sto názorů a obvykle vyhraje ten seniornější. Designéři, marketéři a produkťáci ví, že to jde mnohem lépe s daty, ale kde je vzít? Nelze použít metriky na něco, co ještě neexistuje a spousta výchozích výzkumů tak hnije někde na dně šuplíku. V této přednášce se dozvíte, jak formativní výzkumné techniky dokáží pomoci vašemu týmu, aby se jednotně postavil za jasně definované value propositions a příležitosti, jak zlepšovat customer journey. A to celé aniž byste potřebovali obrovský rozpočet na výzkum. Přednáška Kim vám pomůže naplánovat efektivnější formativní výzkumy, naučí vás vytáhnout co nejvíce užitečných dat z každého sezení a odhalí tak vašemu týmu cestu kupředu. Přichází konec zbytečných bojů a předražených, nepoužitelných reportů.
VP of Product & UX | PatientsLikeMe
Kim má přes dvě dekády zkušeností v oblasti UX výzkumu a její kniha, 'Designing for the Digital Age', se stala výchozím bodem pro všechny, kteří se chtějí pustit do Human-Centered Designu. Za svou kariéru Kim pomáhala startupům o pár zaměstnancích i obrovským nadnárodním firmám.
Ráda fotím divokou zvěř, takže má představa ideálně strávených letních prázdnin s největší pravděpodobností obsahuje spoustu bláta, strašné zimy nebo jiných věcí, kterým se lidi obvykle raději vyhnou.
Nemám svůj vyloženě nejoblíbenější design problem – myslím, že řešit problémy je zábavné vždy, ať už jde o technologické hračičky nebo softwarová řešení pro obrovské firmy.
Na pódiu jsem extrovertní, ale jinak jsem hrozně špatná na seznamování se s novými lidmi. Doufám, že za mnou přijdete sami!
Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz