Ať už jde o výběr kanálů, do kterých investovat, na koho cílit, kolik utrácet, občas se prostě nerozhodneme správně. Obvykle se pak vrhneme na analýzu dat. Pivotujeme, hledáme alternativy. Ale co když na nás celou dobu působí síly, které nejsme schopni zachytit – a už vůbec ne číselně? Síly, které ovlivňují naše myšlení a zabraňují nám posunout se kupředu..? Ve své přednášce Rand prozkoumá kognitivní biasy a kulturní tlaky, které klamou naše marketingové mozky. Ukáže nám, jak je překonat a odhalit taktické i strategické hodnoty, které nám jsou obvykle skryté. Samozřejmě navrch přidá i pár užitečných nápadů pro vaše aktivity v rámci SEO, placené reklamy, contentu nebo sociálních sítí.
Wizard of Moz | Moz
Rand není zdaleka jen uznávaným expertem na Search. Má za sebou i celou řadu úspěšných dobrodružství v byznysu, především založil a vybudoval notoricky známé SEO impérium Moz. V současnosti se věnuje vzdělávání marketérů po celém světě a také pomáhá startupům růst.
V roce 1998 žil během svých vysokoškolských studií několik měsíců v Praze.
Miluje těstoviny a když jeho žena opustí Seattle, dává si je každý den na večeři.
Když byl malý, tvrdil rodičům, že chce být raději pes. Ty má přece každý rád a nikdo se na ně nezlobí.
Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz