Head of e-commerce consulting | ACOMWARE
Marek vede v ACOMWARE tým konzultantů a stará se o jeho rozvoj. Svou profesní kariéru začal již v roce 1994 v reklamní agentuře Corpus, kde pracoval pro klienty Servodata, PJ soft a dalších úspěšných značek z 90. let. V roce 2000 založil a budoval malé kreativní studio Riehelen Design, kde budoval značky Pioneer, Bose nebo Farm Frites pro trhy střední Evropy. V roce 2007 spoluzaložil kreativní komunikační agenturu Insidea, kde poskytoval klientům integrované tvůrčí myšlení a oceňované kreativní výstupy s velkým přesahem. Primárně se soustředí na kreativní, koncepční a strategické oblasti řízení značek v online i offline prostředí.
Budováním a řízením značek se zabývám více jak 15 let = řekneme si několik praktických zkušeností z ecommerce i mimo něj
Řekneme si, proč je potřeba budovat značku v oblasti ecommerce i přes to, že máte fungující performance a k čemu je to dobré
Představíme si ty nejdostupnější a nejjednodušší metody, jak postavit základy vaší značky (Brand sprint, SWOT, apod.)
Uvidíte několik ukázek z praxe, které ještě nebyly nikde představeny (B2B i B2C)
Pobavíme se o vašich zkušenostech a potřebách, které ve skupině prodiskutujeme a zkusíme najit možnosti řešení nebo vás nasměřuji jakou cestou se případně vydat
Získáte základní přehled o tom co je značka a jak vypadá její architektura. Seznámíte se základním přehledem metodik, které se pro tvorbu a řízení značek používají a dozvíte se na praktických příkladech, jak značku začít stavět, rozvíjet a v čem nedělat zásadní chyby.
Školení je ideálně pro vlastníky menších nebo středně velkých eshopů, případně jiného fungujícího byznysu. Je pro vás, pokud jste dospěli k závěru, že vám kromě výkonnostní složky začíná něco chybět. Pokud se chcete cíleně věnovat tomu, jak váš obchod, produkt nebo službu vnímá vaše “publikum” a jak toto vnímání řídit a udržet v konzistentní podobě, toto školení byste neměli vynechat.
Jazyk
Lukas Mehnert
detail školení