E-mailing enthusiast | Etnetera Activate
Pavel ve firmě Etnetera Activate vede už čtvrtým rokem tým zabývající se chytrým e-mail marketingem založeným na datech. Předtím působil 11 let na pozici technického ředitele ve firmě Etnetera. Má rozsáhlé zkušenosti s více než 10 e-mailovými nástroji, zabývá se do hloubky doručitelností e-mailů, přednáší o správných postupech chytrého e-mailingu na konferencích, spolupodílel se na přípravě semináře o e-mailingu na Digisemestru a je na něm poznat na první pohled, že e-mailing je jeho vášeň.
Dozvíte se, že e-mailing je daleko komplexnější, než si mnozí myslí. Rozebereme si dvě kampaně z 11 různých úhlů pohledu.
Rozebereme tyto kampaně až na prvočinitele a dozvíte se, na co všechno je potřeba si dát pozor. Zkontrolujeme bezmála 70 různých kritérií.
Zjistíte, co všechno o vás může prozradit jeden jediný e-mail. :-)
Dva z vás získají komplexní analýzu vašeho e-mailingu jako bonus.
Ti ostatní si doufám odnesou spoustu nových poznatků o tom, jaké chyby se v dnešních kampaních nejčastěji opakují.
A samozřejmě si znovu zopakujeme všechny důležité best practices, jak dělat e-mailing správně.
Moderní e-mailing je věda, která v sobě zahrnuje spousty různých disciplín (doručitelnost, UX, design a typografie, copywriting, konverzní optimalizace, psychologie, legislativa, datová analytika a reporting, apod.). Dozvíte se, co všechno je potřeba správně nastavit a řešit, aby vám e-mailing vydělával.
Workshopu se může účastnit každý, kdo rozeslal alespoň jeden newsletter a chtěl by se během 3 hodin posunout o významný kus dopředu. Rozhodně ho doporučuju firmám, které chtějí zmapovat, jak na tom se svým e-mailingem vlastně jsou. Přednost mají zájemci z firem, které můžou poskytnout svoji kampaň k analýze a budou souhlasit s jejich prezentací na workshopu.
Cílem workshopu je ukázat na 2 skutečných kampaních, co všechno se dá zjistit z jednoho jediného odeslaného e-mailu. Vaši kampaň rozebereme do nejmenšího detailu a výsledkem bude studie v rozsahu cca 25 stránek, která popíše všechny zjištěné nedostatky. Rádi bychom, aby se přihlásili ti, kdo můžou předem takovou kampaň poskytnout (stačí nám nechat poslat jeden z vašich newsletterů) a kdo bude souhlasit s prezentací výsledků před ostatními účastníky workshopu. Výměnou za tento souhlas získáte skutečně komplexní přehled, jak si v e-mailingu momentálně stojíte. Na workshopu rozebereme tyto dvě kampaně ze všech možných hledisek. Chyby se poměrně často opakují, takže si i ostatní účastníci odnesou spousty zajímavých informací.
Jazyk
Jan Mayer
detail školení