Online Marketing Strategist | H1.cz
Milan jako specialista několik let spravoval většinu online marketingových kanálů i investiční portfolia na finančních trzích. Díky pečlivé správě PPC kampaní, vlastní tvorbě kreativ, přípravě technických specifikací z pohledu SEO a UX návrhům pro malé weby i velké e-shopy s miliardovými obraty získal komplexní přehled o souvislostech, které provází každého uživatele konverzní cestou. Jako Marketing Manager je teď jeho hlavní pracovní náplní plánování investic, řízení a vzdělávání členů svého týmu i široké veřejnosti.
Získáte zkušenosti online marketing manažera, který spolupracoval s velkým počtem agentur a specialistů v ČR
Na konkrétním příkladě se naučíte, jak plánovat marketingové investice i na rok dopředu
Dostanete spoustu tipů, jak efektivně řídit interní i externí marketingový tým
Díky propracovanému "marketing maturity modelu" přesněji identifikujete prioirtní "next steps" i dlouhodobou vizi
Získáte script, díky kterému budete schopni agilně optimalizovat marketingové investice i řízení prioritizace týmu
Poznáte, jakým způsobem lze "jednoduše" vyhodnotit dopad "velkých" změn v marketingovém mixu
Na workshopu se naučíte detailní plánování investic do jednotlivých kanálů, možný přístup férového výpočtu success fee v rámci agenturní spolupráce, jednoduchou automatizaci procesů bez nutnosti vytížení IT oddělení, agilní optimalizaci marketingových investic díky extrapolaci a mnoho dalšího...
U účastníků workshopu je předpokládaná znalost nástrojů Google Analytics, Excel, Google Documents a středně pokročilé znalosti online marketingového prostředí, vazby marketingových kanálů, plánování marketingových investic a jejich vyhodnocení.
Workshop je koncipován pro zlepšení / zefektivnění práce Marketingových manažerů, CEO's, CMO's, Account manažerů i Marketingových specialistů z interních marketingových týmů nebo agentur.
Jazyk
Lukas Mehnert
detail školení