Čtvrtek v 14:00 (odpolední)

Data-driven marketing management prakticky

Jazyk školení: Čeština | VŠEM, Mapa

1 000,00 Kč (bez DPH)

Milan Merglevský

Online Marketing Strategist | H1.cz


Milan jako specialista několik let spravoval většinu online marketingových kanálů i investiční portfolia na finančních trzích. Díky pečlivé správě PPC kampaní, vlastní tvorbě kreativ, přípravě technických specifikací z pohledu SEO a UX návrhům pro malé weby i velké e-shopy s miliardovými obraty získal komplexní přehled o souvislostech, které provází každého uživatele konverzní cestou. Jako Marketing Manager je teď jeho hlavní pracovní náplní plánování investic, řízení a vzdělávání členů svého týmu i široké veřejnosti.

Proč jít na školení?

Získáte zkušenosti online marketing manažera, který spolupracoval s velkým počtem agentur a specialistů v ČR

Na konkrétním příkladě se naučíte, jak plánovat marketingové investice i na rok dopředu

Dostanete spoustu tipů, jak efektivně řídit interní i externí marketingový tým

Díky propracovanému "marketing maturity modelu" přesněji identifikujete prioirtní "next steps" i dlouhodobou vizi

Získáte script, díky kterému budete schopni agilně optimalizovat marketingové investice i řízení prioritizace týmu

Poznáte, jakým způsobem lze "jednoduše" vyhodnotit dopad "velkých" změn v marketingovém mixu

Co se naučíte?

Na workshopu se naučíte detailní plánování investic do jednotlivých kanálů, možný přístup férového výpočtu success fee v rámci agenturní spolupráce, jednoduchou automatizaci procesů bez nutnosti vytížení IT oddělení, agilní optimalizaci marketingových investic díky extrapolaci a mnoho dalšího...

Potřebné znalosti

U účastníků workshopu je předpokládaná znalost nástrojů Google Analytics, Excel, Google Documents a středně pokročilé znalosti online marketingového prostředí, vazby marketingových kanálů, plánování marketingových investic a jejich vyhodnocení.

Doplňující informace

Workshop je koncipován pro zlepšení / zefektivnění práce Marketingových manažerů, CEO's, CMO's, Account manažerů i Marketingových specialistů z interních marketingových týmů nebo agentur.

Další školení z dopoledního bloku

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX