Business & Development | Dataweps
Honza vede v Dataweps vývoj datových nástrojů pro online retail a stará se i o to, aby o nich e-shopy co nejvíce věděly. Soustředí se především na TrendLucid pro analýzu konkurence a Beed pro automatické bidování na cenových srovnávačích. Ve volných chvílích učí analytiku na MUNI a školí PowerBI.
Pobavíme se o tom, jaké metriky mají pro e-shopy smysl a proč byste je měli sledovat.
Řekneme si něco o výhodách nástroje Microsoft PowerBI.
Naučíme se správně napojit zdroje dat do PowerBI, abyste opravdu sledovali, co chcete.
Připravený dashboard se naučíte upravit k obrazu svému.
Naučíte se přemýšlet nad svými metrikami a měřit je v nástroji Microsoft PowerBI. Do již připraveného dashboardu budete umět napojit zdroje dat a tento dashboard si případně upravit tak, aby ukazoval ty metriky, které vás zajímají.
Měli byste mít přehled o marketingovém mixu a byznysové strategii vašeho e-shopu. Analytické myšlení a přístupy do firemních systémů či marketingových toolů jsou rozhodně výhodou.
Po školení dostanete Honzou vytvořenou šablonu dashboardu k dispozici.
Jazyk
Jan Mayer
detail školení