CTO | UnicornsLab
Petr spolu s Markétou Kabátovou založili firmu uLab, kde se věnují exportu českých firem do zahraničí. Jeho hlavním úkolem je efektivní využití dat a dostupných informací pro zvyšování kvality kampaní a vytváření strategických rozhodnutí. V online marketingu se pohybuje již více než 5 let a před založením uLabu prošel jak korporátní prací v in-house týmu, tak v agentuře.
Zjistíte, jak přistupujeme k reportům (klientským i interním) v uLabu
Kdy je vhodné vlatní řešení x řešení třetích stran
Probereme, jak nad reportingem přemýšlet a které metriky reportovat
Ukážeme si, jak vytvořit pohledy napříč marketingovými kanály (Adwords, Sklik, Facebook, Youtube…) předhledně a na jednom místě
Podíváme se na užitečné nástroje, které můžete pořídit za minimální náklady
Po workshopu budete vědět jak s interním i klientským reportingem začít, čemu se vyvarovat a jak jej posunout o level výš, abyste netrávili čas nad vytvářením, ale nad čerpáním důležitých informací ať už pro vás nebo vaše klienty
Jak přemýšlet na konceptem reportingu dat. Jak vytvářet reporty bez scriptování a drahých nástrojů. Jak získat pohledy nad marketingovými kanály, které budou užitečné in-house týmu, agentuře, freelancerům i jejich klientům. Jak správně reportovat data, aby je lidé využívali a dokázali se v nich orientovat. Jaké metriky sledovat, na jaké časové bázi a z jakých zdrojů (časté otázky typu - Google Adwords x Google Analytics). Jak se vypořádat s malým objemem dat při reportingu (využití mikrokonverzí a jaké se vyplatí sledovat). Jak jednodušše importovat náklady do Google Analytics ze zdrojů jako je Sklik, Facebook, Youtube nebo Bing. Naučíte se vytvořit report napříč marketingovými kanály v nástrojích jako je Supermetrics, Datahub a dalších.
Nemusíte mít technické znalosti. Nebudeme se učit scripty. Je třeba znalost Google Sheets a Google Analytics na mírně pokročilé úrovni a základní znalost metrik v marketingových systémech - alespoň Adwords, Sklik, Facebook
Před školením dostanou účastníci podrobné informace, jaké nástroje si nainstalovat s podrobným postupem. Bude potřeba notebook po část programu, kdy si vyzkoušíme cvičný dashboard s importem dat do GA na několik úkolech.
Jazyk
Jan Mayer
detail školení