Čtvrtek v 10:00 (dopolední)

Reporting bez znalosti scriptů a drahých nástrojů

Jazyk školení: Čeština | VŠEM, Mapa

1 000,00 Kč (bez DPH)

Petr Bureš

CTO | UnicornsLab


Petr spolu s Markétou Kabátovou založili firmu uLab, kde se věnují exportu českých firem do zahraničí. Jeho hlavním úkolem je efektivní využití dat a dostupných informací pro zvyšování kvality kampaní a vytváření strategických rozhodnutí. V online marketingu se pohybuje již více než 5 let a před založením uLabu prošel jak korporátní prací v in-house týmu, tak v agentuře.

Proč jít na školení?

Zjistíte, jak přistupujeme k reportům (klientským i interním) v uLabu

Kdy je vhodné vlatní řešení x řešení třetích stran

Probereme, jak nad reportingem přemýšlet a které metriky reportovat

Ukážeme si, jak vytvořit pohledy napříč marketingovými kanály (Adwords, Sklik, Facebook, Youtube…) předhledně a na jednom místě

Podíváme se na užitečné nástroje, které můžete pořídit za minimální náklady

Po workshopu budete vědět jak s interním i klientským reportingem začít, čemu se vyvarovat a jak jej posunout o level výš, abyste netrávili čas nad vytvářením, ale nad čerpáním důležitých informací ať už pro vás nebo vaše klienty

Co se naučíte?

Jak přemýšlet na konceptem reportingu dat. Jak vytvářet reporty bez scriptování a drahých nástrojů. Jak získat pohledy nad marketingovými kanály, které budou užitečné in-house týmu, agentuře, freelancerům i jejich klientům. Jak správně reportovat data, aby je lidé využívali a dokázali se v nich orientovat. Jaké metriky sledovat, na jaké časové bázi a z jakých zdrojů (časté otázky typu - Google Adwords x Google Analytics). Jak se vypořádat s malým objemem dat při reportingu (využití mikrokonverzí a jaké se vyplatí sledovat). Jak jednodušše importovat náklady do Google Analytics ze zdrojů jako je Sklik, Facebook, Youtube nebo Bing. Naučíte se vytvořit report napříč marketingovými kanály v nástrojích jako je Supermetrics, Datahub a dalších.

Potřebné znalosti

Nemusíte mít technické znalosti. Nebudeme se učit scripty. Je třeba znalost Google Sheets a Google Analytics na mírně pokročilé úrovni a základní znalost metrik v marketingových systémech - alespoň Adwords, Sklik, Facebook

Doplňující informace

Před školením dostanou účastníci podrobné informace, jaké nástroje si nainstalovat s podrobným postupem. Bude potřeba notebook po část programu, kdy si vyzkoušíme cvičný dashboard s importem dat do GA na několik úkolech.

Další školení z odpoledního bloku

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX