Jan vytvořil platformu Ecomail.cz a stojí i za nástrojem pro tvorbu e-mailů Topol.io. Ve světě inteligentního e-mail marketingu ho už nic nezaskočí. Pohybuje se vždy na samotné hraně moderních cloudových technologií a umělé inteligence.
Naučíte se nejen to, jak data získávat, ale také jak je dále efektivně využívat
Zjistíte, jak e-mailing propojit s Facebookem
Dozvíte se, jak dělat automatizace jinak, než všichni ostatní
Vyzkoušíte si, jak jednoduché je tyto automatické kampaně nastavit
Díky obavám z přílišné finanční i časové náročnosti spousta online specialistů nevyužívá své marketingové nástroje na plno. V oblasti e-mailingu většina nastaví přání k svátku, welcome kampaň po registraci a za maximum je pak považována připomínka opuštěného košíku, která je většinou posílána bez konkrétního opuštěného produktu. Workshop je proto zaměřen na efektivní využívání dat pro automatické kampaně napříč marketingovými kanály. Naučíte, jak pracovat s daty a jak jednoduše tvořit neotřelé multichannel automatické kampaně. Ukážeme si, jak posílat automatické e-maily a ve stejný čas automaticky zobrazovat reklamu na Facebooku nebo poslat zprávu do messengeru na základě chování zákazníka. Jak pracovat s SMS-kami, nebo zda lze automaticky poslat i fyzickou poštu.
Školení doporučujeme všem, kteří mají alespoň základní zkušenosti s e-mailingem a posílají pravidelné e-mailové kampaně. Výhodou je, pokud využíváte reklamní účet na Facebooku, už jste něco o automatizacích slyšeli nebo dokonce automatické kampaně posíláte, není to však podmínkou.
Jazyk
Lukas Mehnert
detail školení