Čtvrtek v 14:00 (odpolední)

Jak Alza.cz vytváří a optimalizuje Shopping kampaně

Jazyk školení: Čeština | VŠEM, Mapa

1 000,00 Kč (bez DPH)

Vladimír Spurný & Michal Swiatek

Vedoucí PPC týmu | Alza.cz


Vláďa má mnohaleté zkušenosti v PPC a je vedoucím celého PPC týmu v Alze. Pracovně nazývá PLA jako kombinaci SEO a optimalizace Feedu. Michal se kromě klasických textových PPC věnuje právě výkonnostní optimalizaci PLA kampaní, které obsahují více jak 100 000 produktů.

Proč jít na školení?

Dozvíte se co jsou to vlastně feedy, jak správně a kvalitně je vytvářet a udržovat

Zjistíte k čemu je, jak se používá a jaké možnosti nabízí Merchant Centrum

Naučíte se správně nastavit PLA kampaně v AdWords

Budete znát princip strategie BlooMartyho rozdělení a jeho výhody

Naučíte se jak kampaně optimalizovat + další tipy a triky, které v Alze používáme

Potřebné znalosti

Workshop je určený pro lidi, kteří mají malé nebo žádné zkušenosti s kampaněmi Google Shopping (PLA).

Další školení z dopoledního bloku

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX