Marketing consultant
Vašek se věnuje digitální analytice a interpretaci marketingových dat. V minulosti vedl analytický tým v agentuře Actum, několik posledních let pracuje jako nezávislý konzultant. Vašek se pohybuje na pomezí webové a mediální analytiky - mezi jeho klienty patří jak přední mediální agentury, tak společnosti, které realizují rozsáhlé digitální kampaně. Jeho hlavní činností je dohled nad správností marketingových dat a poradenství jak díky datům dělat lepší rozhodnutí.
Na příkladu kampaní pro kosmetickou kliniku ukážu proč pro vyhodnocení kampaní už nestačí klasické UTM parametry, jak detailně označit kampaň bez jejich použití a proč se takto označená kampaň mnohem snadněji řídí.
Na příkladu kampaně pro developerskou firmu si ukážeme jak nastavit měření nad storytelling kampaní, jak předávat publika mezi systémy a jak vyhodnotit skutečný efekt storytelling kampaně včetně ukázek reportů.
Na příkladu kampaní dvou českých bank ukážu jak sledovat a řídit celý kampaňový proces přes různé systémy - od imprese v inzertním systému po webovou konverzi v analytickém systému. Ukážeme si jaké jsou možnosti a výhody integrace těchto systémů jak v případě velké korporace, tak v případě firmy s malým rozpočtem.
Při vyhodnocení kampaní marketéři většinou volí, zda kampaň vyhodnotit podle dat z inzertního systému nebo dat z webové analytiky. Na workshopu předvedu, jaké interpretační možnosti přináší schopnost tato data kombinovat a na konkrétních příkladech ukážu, jaké úspory v mediálních nákladech to může přinést. Zároveň si ukážeme, jaké kampaňové insighty chtít od dodavatele kampaně a jak u kampaňového reportingu poznat datový bulvár od poznatků, které mají skutečný vliv na výkon kampaní.
Workshop je určen pro markeťáky, kteří již mají praktickou zkušenost s vyhodnocováním digitálních kampaní, stejně jako pro edukovanější online manažery. V rámci workshopu se budeme pohybovat v řadě systémů (GA/GA360, Adobe Analytics, Google Tag Manager, Adwords, Doubleclick apod.), tj. vítána je reálná zkušenost s některými z těchto nástrojů nebo s reporty nad daty z nich.
Jazyk
Lukas Mehnert
detail školení