Čtvrtek v 14:00 (odpolední)

Mediální a webová data - jak je kombinovat při vyhodnocení digitálních kampaní

Jazyk školení: Čeština | VŠEM, Mapa

1 000,00 Kč (bez DPH)

Vašek Jelen

Marketing consultant


Vašek se věnuje digitální analytice a interpretaci marketingových dat. V minulosti vedl analytický tým v agentuře Actum, několik posledních let pracuje jako nezávislý konzultant. Vašek se pohybuje na pomezí webové a mediální analytiky - mezi jeho klienty patří jak přední mediální agentury, tak společnosti, které realizují rozsáhlé digitální kampaně. Jeho hlavní činností je dohled nad správností marketingových dat a poradenství jak díky datům dělat lepší rozhodnutí.

Proč jít na školení?

Na příkladu kampaní pro kosmetickou kliniku ukážu proč pro vyhodnocení kampaní už nestačí klasické UTM parametry, jak detailně označit kampaň bez jejich použití a proč se takto označená kampaň mnohem snadněji řídí.

Na příkladu kampaně pro developerskou firmu si ukážeme jak nastavit měření nad storytelling kampaní, jak předávat publika mezi systémy a jak vyhodnotit skutečný efekt storytelling kampaně včetně ukázek reportů.

Na příkladu kampaní dvou českých bank ukážu jak sledovat a řídit celý kampaňový proces přes různé systémy - od imprese v inzertním systému po webovou konverzi v analytickém systému. Ukážeme si jaké jsou možnosti a výhody integrace těchto systémů jak v případě velké korporace, tak v případě firmy s malým rozpočtem.

Co se naučíte?

Při vyhodnocení kampaní marketéři většinou volí, zda kampaň vyhodnotit podle dat z inzertního systému nebo dat z webové analytiky. Na workshopu předvedu, jaké interpretační možnosti přináší schopnost tato data kombinovat a na konkrétních příkladech ukážu, jaké úspory v mediálních nákladech to může přinést. Zároveň si ukážeme, jaké kampaňové insighty chtít od dodavatele kampaně a jak u kampaňového reportingu poznat datový bulvár od poznatků, které mají skutečný vliv na výkon kampaní.

Potřebné znalosti

Workshop je určen pro markeťáky, kteří již mají praktickou zkušenost s vyhodnocováním digitálních kampaní, stejně jako pro edukovanější online manažery. V rámci workshopu se budeme pohybovat v řadě systémů (GA/GA360, Adobe Analytics, Google Tag Manager, Adwords, Doubleclick apod.), tj. vítána je reálná zkušenost s některými z těchto nástrojů nebo s reporty nad daty z nich.

Další školení z dopoledního bloku

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX