Social Media | Sun Marketing
Iveta vede oddělení marketingu v sociálních médiích v agentuře Sun Marketing. Má na starosti především přípravu obsahových a komunikačních strategií pro klienty a zaměřuje se hlavně na využívání novinek a kreativu v kampaních. Její kolegyně Pavla se v Sun Marketingu specializuje na Social Ads a má na starosti jejich rozvoj jak v rámci firmy a klientů, tak i externě v podobě školení firem a studentů VŠ. Aktivně spravuje například výkonnostní kampaně pro e-shopové klienty jako Profizoo nebo brandové kampaně pro Rio Mare.
Provedeme vás nastavením úspěšné e-shopové kampaně v souvislostech volby okruhu uživatelů a doručování
Ujasníme si, jaké jsou možnosti cílení a jak ideálně pracovat s okruhy uživatelů u e-shopu
Zjistíte, jak správně měřit a vyhodnocovat výkonové kampaně
Ukážeme konkrétní typy příspěvků, které nám při správě profilu e-shopů nejlépe fungují
Podíváme se, jak založit Obchod přímo na Facebooku a co nám to může přinést
Zjistíte, jak do své strategie zapojit i Instagram
Sociální média nejsou jenom o zábavě, ale ani jenom o výkonu. Workshop se tak zaměří na obě tyto části, aby se spojily do funkčního celku. Provedeme vás optimálním nastavením a vyhodnocováním e-shopových kampaní, upozorníme na časté chyby a připomeneme, co by v kampaních určitě nemělo chybět. Kromě toho si ukážeme, proč je důležité udržovat profily e-shopu aktualizované a podíváme se, jak využít nejnovější formáty a funkce, které nám sociální média nabízí.
Účastníci by měli mít základní povědomí o sociálních médiích, znát hlavní reklamní formáty a alespoň základní metriky.
Jazyk
Lukas Mehnert
detail školení