Jan Böhm pracuje v Lékařích bez hranic jako digitální stratég. Stará se o rozvoj digitálních nástrojů, analýzu sociálních sítí, monitoring, digitální fundraising a společně s Jakubem o komunikaci Lékařů bez hranic na sociálních sítích. V České republice a na Slovensku navíc vede místní skupiny iniciativy Missing Maps, která zapojuje širokou veřejnost při kreslení map pro týmy humanitárních organizací, působící v dosud nezmapovaných oblastech.
Jakub Hein pracuje v české kanceláři Lékařů bez hranic na pozici digital editor a producent audiovizuálního obsahu. Tvoří texty, fotogalerie i videa pro web a sociální sítě. Poté pečuje o jejich další život na sociálních sítích, zajišťuje jejich visibilitu a obstarává moderování diskusí. Rozvíjí technické inovace a zajišťuje jejich implementaci – např. online živé přenosy, produkce 360° videí a využití sad pro virtuální realitu na pořádaných akcích.
Řekneme vám, proč milujeme hatery.
Ukážeme si, jak komunikovat komplikovaná a nepopulární témata.
Praskají vaše diskuse ve švech kvůli trolům? Řekneme si, co s tím.
Jak rychlá má být krizová komunikace? Kdy komunikovat okamžitě a kdy radši počkat?
Jak vytěžit maximum komunikace i z minima podkladů? Uvidíte sami.
Podělíme se s vámi o nejvýživnější hejty a povíme si, na co jsme při odpovídání na ně mysleli...
Zvládat na svých sítích kritiku i trolly a komunikovat složitá a nepopulární témata. Inovativně přemýšlet o krizové komunikaci a využít negativní komentáře jako ideální vstupní bod pro otevírání témat podle vaší komunikační strategie. Nenechat se spláchnout vírem sociálních sítí, nenechat se zahnat do rohu vlnou kritiky a naopak maximálně využít dynamickou komunikační situaci.
Základním nástrojem účastníků bude jejich koncepční přemýšlení o různých komunikačních situacích. Čím více komunikujete, tím více budete moci čerpat ze svých zkušeností a vlastní praxe.
Veškeré finanční příjmy tohoto školení odvede Marketing Festival na bankovní účet Lékařů bez Hranic.
Jazyk
Jan Mayer
detail školení