Čtvrtek v 10:00 (dopolední)

Metriky a nástroje pro firemní Instagram

Jazyk školení: Čeština | VŠEM, Mapa

1 000,00 Kč (bez DPH)

Kateřina Pavlíčková

SOCIAL MEDIA | BUSINESSGRAM


Katka se již druhým rokem naplno specializuje pouze na sociální síť Instagram a její využití pro firemní marketing. Mnoholeté zkušenosti s komerčním fotografováním a natáčením obsahu na sociální sítě vytváří Katčinu významnou přidanou hodnotu v té podobě, že kromě samotného pochopení Instagramu dokáže své klienty vyškolit i v oblasti pořizování vlastního obsahu in-house. Na rozdíl od digitálních agentur Katka svým klientům předává veškeré know-how, protože se zaměřuje pouze na školení a mentoring svých klientů, nikoliv na správu jejich Instagramu. Mezi její klienty patří desítky subjektů z oblasti “small business”, až po velké hráče jako Alza.cz, COTY nebo Město Ostrava.

Proč jít na školení?

Dozvíte se, jaké dostupné a “legální” aplikace využít pro měření a vyhodnocování Instagramu

Zjistíte, na jaká čísla se zaměřit a podle jakých kritérií přizpůsobit svůj obsah pro Instagram

Zjistíte, na jakých principech fungují Instagramové algoritmy, jak to ovlivňuje dosahy vašeho obsahu a jak se tomu přizpůsobit

Ukážeme si, jak si správně nastavit a podle čeho měřit brandové kampaně skrz hashtagy

Ukážeme si, jaký typ obsahu nejvíc funguje na Instagramu a jak jej můžete aplikovat na téměř každý obor

Představím vám vyzkoušené aplikace pro správu firemního profilu

Co se naučíte?

Velmi rychle zjistíte, že orientovat se pouze podle celkového počtu fanoušků a lajků na fotkách vám vůbec nic neřekne o úspěšnosti vašeho Instagramu. Představím vám ozkoušené aplikace a vysvětlím vám, podle jakých čísel se orientovat. Ukážu vám, jak můžete sobě nebo svým klientům udělat audit jejich účtu pro návrh změn a možné vylepšení. Povíme si něco o aplikacích, které slibují růsty fanoušků a interakcí, řeknu vám jejich výhody a nevýhody. Společně rozebereme také aktuální algoritmy, na kterých stojí organický dosah na Instagramu, který lze stále velmi efektivně (a bez nutnosti platit reklamu) využívat na plno. Předám vám cenné zkušenosti s českým Instagramovým prostředím a poradím, kam bude Instagram směřovat v následujících měsících.

Potřebné znalosti

Školení je vhodné především pro pokročilé uživatele Instagramu, kteří umí ovládat aplikaci a aktivně tvoří obsah pro sebe nebo své klienty. Na kurzu nebude prostor učit vás základy. Doporučuji mít již přepnutý profil na “business” účet, abyste měli načtená data z Insight, která můžete okamžitě analyzovat.

Doplňující informace

Doporučuji si s sebou vzít notebook, na kterém si můžete vyzkoušet aplikace pro měření Instagramu, které na mobilních telefonech velmi často nefungují nebo jsou v mobilních aplikacích velmi omezené. Školení nedoporučuji uživatelům Windows telefonů, kterým tyto aplikace na zařízeních nefungují (respektive pro tyto zařízení neexistují).

Další školení z odpoledního bloku

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX